FELIZ AÑO NUEVO!!!! - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van Michael Balvers - WaarBenJij.nu FELIZ AÑO NUEVO!!!! - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van Michael Balvers - WaarBenJij.nu

FELIZ AÑO NUEVO!!!!

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

02 Januari 2007 | Cuba, Trinidad

Vanuit Cuba wil ik bij deze jullie allemaal een SUPER 2007 TOEWENSEN....maak er weer wat moois van en ik hoop jullie allemaal weer te zien over een paar weekjes!!!

Tot die tijd blijf ik nog even genieten van de mojitos...ik zal er een op jullie drinken :) !

Dikke kus,

Mike

p.s. Mn telefoon werkt hier overigens niet....dus bedankt voor de smsjes, maar ik heb ze dus niet kunnen lezen :S

• 02 Januari 2007 - 17:02

Aap:

Hey daar Mike! Jij ook een gelukkig nieuw jaar he?? Ik heb ook een appelsapje op je gedronken ;) zie je snel! kus!

• 02 Januari 2007 - 17:03

Aap:

p.s Joehoe eindelijk een keer de eerste die op je bericht reageert!! :D

• 02 Januari 2007 - 17:34

Tim (DM):

He Mikey-mike, een gezond, sportief en gelukkig 2007 met veel mooie reiservaringen.

• 02 Januari 2007 - 21:44

Ans, Ron, Angelique:

Ha die Mike,

Ook voor jou de allerbeste wensen terug. Of zoals we op z'n Grieks zeggen: chronja polla!! We hopen dat je een goed Oud en Nieuw gehad hebt en zien je snel weer hier in Nederland terug. Dikke kussen van ons allemaal.

• 02 Januari 2007 - 22:12

Diana:

Mike voor jou een gelukkig 2007 dathet maar net zo'n leuk jaar mag worden als 2006 want volgens mij heb jij nog helemaal geen zin om naar dat saai nederland te komen. Groetjes en nog veel plezier

• 03 Januari 2007 - 08:00

Opa Balvers:

Ook van je Opa en Oma een gelukkig nieuwjaar toegewenst .heb nu begrepen dat je ons SMS niet ontvangen hebt,hopen dat je dit wel ontvangt.
    Hopen dat we jr spoedig in in levende lijven te zien groetjes van ons Opa en Oma Balvers.

• 03 Januari 2007 - 13:00

Jo'tje:

Hé Mickey,
    Happy New Year!! Dat 2007 maar weer een goed jaartje mag worden! Zie je snel weer..kus

• 03 Januari 2007 - 17:10

Tim (je Pater):

nou ik ben weer terug en heb het overleefd in mofrika. wel een paar kuilen moeten ontwijken maar daar word je met de jaren beter in. jij ook een goed 2007 en ik mail je wel wat uitgebreider zometeen.
    hajeeee

• 03 Januari 2007 - 17:25

Kbdm:

Y por miguel: tambien un FELIZ ANO NUEVO!!!!!! Un ano como 2006 con mucho viajes, porque quisiera tambien otra vez sobre viaje :)
    el beso k.

• 03 Januari 2007 - 20:27

Eddy:

Jongen, jij ook een gelukkig nwjaar! beste wensen, etc.
    Tot over een paar weekjes idd en veel plezier nog even in Cuba!
    hasta pronto
    Eddy

• 05 Januari 2007 - 13:33

Dianne:

Ha Mike,

Ja, voor jou ook de allerbeste wensen voor 2007! Je moest maar weer eens meer gaan fietsen!

• 08 Januari 2007 - 07:01

Monique:

Hee Bodie! Zo te horen vermaken jullie je prima daar in Cuba! Hou je Bianca wel een beetje in bedwang? ;) Kus, Monique