Home sweet (other) home... - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Michael Balvers - WaarBenJij.nu Home sweet (other) home... - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Michael Balvers - WaarBenJij.nu

Home sweet (other) home...

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

16 Januari 2007 | Nederland, Mijdrecht

Ik ben weer in Nederland! Gisteren veilig geland en omdat ik natuurlijk als echte diehard alle films wilde kijken, ben ik vanmorgen na een winterslaap van +-18 uur wakker geworden. Ik ben dus behalve lijfelijk ook weer geestelijk present :).

Dit is het laatste bericht van mijn Mexico verblijf (en reis)….ik hoop dat jullie mijn verhalen allemaal met plezier gelezen hebben. Ik heb in ieder geval veel plezier gehad in het schrijven ervan, en van het lezen van jullie reacties…waarvoor dank :)

Tot snel…tot een volgende reis

Saludos,

Miguel

  • 16 Januari 2007 - 16:10

    Tim (DM):

    Welkom terug.

    Kom maar snel weer naar Maastricht, kan ik je verhalen persoonlijk horen.

  • 16 Januari 2007 - 16:32

    Geert:

    Hey Mike,

    Welkom terug in Nederland! Is het wennen, constant Nederlands te moeten praten? :)

    Ik spreek je snel!

  • 17 Januari 2007 - 09:11

    OPA BALVERS:

    Lang moeten wachten ,maar toch gekomen. Welkom namens OMA en OPA BALVERS .

  • 16 Februari 2007 - 16:59

    Niklas (HuckFinn):

    Je sliep maar 18h., ik slaap op z'n minst voor 24h :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mijdrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 September 2008

Bai Bai Beijing

15 Augustus 2008

Let the games begin...

30 Juli 2008

The land of the MASses…

22 Juli 2008

Serving the planet...

07 Juli 2008

The eye of the tigre…
Michael

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 35343

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 01 Mei 2010

Denemarken

27 Juni 2002 - 01 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: